.geNg cOmeL.

Saturday, November 6, 2010

Nolly a.k.a R_ma

Monkey EmoticonsOlla...gud monink eberibady...!mesti u all tertanya-tanya kan ape kejadahnye saya bagi title 'Nolly a.k.a R_ma' tu kan?Berbelit macam 'keling' je bunyinya kan?xpela sempena Deepavali ni sesuaila dengan tema tu ye.Actually,Nolly tu gelaran 'manja' saya yang diberi oleh kengkawan saya.Pinggan mangkuk betul dorang tu.nama aku cantek2 korang pandai2 je tukarMonkey Icon Yoyo.sukanya aku dapat 'puji' korang dalam blog nie.(bengang sambil ketawa makan maruku).
 
sila lihat gambar di bawah ini:

ohh..agak ayu di situ.(memang aku ayu ape!)


Motif saya menaip post ini sebenarnye adalah untuk cerita ceritun sedikit sebanyak tentang diri saya neh.(perasanla kau ni minah.macamla kau tu artis orang nak tau pasal kau.giler glamor betul la)mesti lam hati korang cakap macam tu kan?(alaa...ape salahnye kalau giler glamor skali skala.aku punya pasal la..ngeh3)
okey anak2..jom mak cik ceritakan tentang diri mak cik.diam semua...~!Monkey IconsYang rendah ke kanan yang tinggi ke kiri.(aik macam kawad da..biasala.. lau u all nk tau I ni komander...dalam mimpila...agaga.)


Ok!back to the topic.chewah..'kecek' omputih plak aku neh.ngee~..
 First and foremost my name is NUR AMALINA.Just call me R_ma.I am 18 years old.ayark!macam esei BI je.well...sebenernye I memang suka mengarang neh.bakat diwarisi daripada bondaku.ooyeah!



hish..muka ni lagi.agak muncung di situ ya.



Hah??ape anak2?mak cik tinggal kat mane?knape korang nak adakan lawatan ke rumah mak cik ke?alaa...sabarla mak cik nak kasi tau la nie..ok u all..saya sebenarnya anak jati negeri Cik Siti Wan Kembang a.k.a KELANTAN Darul Naim.Monkey WinksSaya tinggal di salah sebuah daerah yang mempunyai pantai yang cukup indah.Ianya menjadi tumpuan pelancong bukan sahaja dari dalam negara malah dari luar negara.'pemes' gitu..u all percaya tak???(saje je i nak promote kampung i kat korang sume..)


fokus kepada pemandangan pantai di belakang mereka itu.cantek kan?
terima kasih model2 ku sekalian..

Sorryla u all,I tak bolehla nak bagitau secara spesifik kat mana I tinggal nanti u all hantar rombongan meminang plak.masak I nk jawab dengan mak bapak I.Nanti tak pasal2 I makan nasi guna straw.Monkey EmoticonOoh...I'm not ready yet for that ok..ahak3.perasanla kau ni.sapela yang nak kat kau ni.dahla hidung tak mancung pipi plak macam kereta sorong.

Okla u all..saya da ngantok.nanti saya post lagi pasal diri saya ek.

ok..bubai...adios!

Monkey Icon Yoyo

No comments: