.geNg cOmeL.

Wednesday, September 7, 2011

.entry HARI RAYA setelah lama tak menghupdate.


gambar raya penuh ayu.ahh fake!

Assalamualaikum readers.long time no see yea.almost two months already!rasa dah macam satu abad aku tak berblog nie.maafla kadang2 aku terlupa yang aku ni seorang blogger.al-maklumlah aku ni bukan jenis blogger tegar macam si cantik Fatin Liyana tu.hye FL.i’m your fan.:)!

Btw hari ni dah masuk raya yang ke8 kan?asal raya je mesti semua orang sibuk nak hantar mesej raya.sampaikan jam line celcom,maxis bagai tuh.betol tak?kaya tokey line tu sume!?tapi ikhlas ke tak ucapan maaf penuh page hp  tu?ops,lu pikirla sendiri.

Ape2 pun tak salah kalau kita mintak maaf kan?tapi janganla tunggu hari raya je nak mintak maaf.ucapan maaf ni takde specific day pun kan?btw dah alang2 menaip ni aku pun nak mintak maafla jugakla kat hangpa semua yg mengenali diri aku yang tak berapa nak cun nie.aku tau aku ni pun jenis manusia yang kadang2 tak berapa nak baik,jujur dan berhati suci jugak.aku tau selama ni aku ada buat salah sama ada secara sengaja atau tidak sengaja dengan orang2 di sekeliling aku.terutama keluargaku,lelakiku dan teman2ku.maaf zahir je batin tak payahla kot.hehe.so,harap dimaafkanla ye apa yg  tersalah bicara,terkasar bahasa,tersakitkan hati,termengumpat,tercaci dan macam2 “ter” lagi lah.

Di bulan Syawal  yang mulia ini aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua muslimin dan muslimah di seluruh negara.semoga aidilfitri pada kali ini lebih bermakna buat kita semua tanpa ada sebarang kesedihan.dan semoga kita semua masih diberi kesempatan untuk bertemu lagi dengan aidilfitri yg akan datang.(eh2 apesal tetibe macam speech nak kuar tv je neh?err..)

B tw,rasanya tak lengkap kot kalau tak bergambar pada hari raya kan?yela apa guna pakai baju baru,beg baru,kst baru yg meletup bam bam boom tu kan!tapi baju raya aku simple and steady je.takde la meriah dengan labuci berkelip kelip pun.ape pun hope you guys enjoy wif the pics yaw!.


 bajet comel lah macam tu kan!

 ohh.tema baju raya kitorang tahun ni hitam putih.cun tak?==

takdak yang lebih gembira selain berhari raya dengan keluarga kan?

 kat rumah aku tak sah kalau takde kek pada hari raya.kenapa erk?ntah.

 my lovely sibling.cayang uols.

 mintak ampun dulu ngan papaku.pastu mintak duit raya.ngee~

 maafkan anakmu yang tak berapa nak solehah ni oh umiku.nampak tak duit raya tu?HAHA.

sebelum berangkat ke rumah nenda.

baju kitorang sama la.black & white polka dot.

 uniform raya paling seksi.==

wif my gojes auntie.first aid still pregnant.today da beranak.btw dpt baby girl yg comel!

yang ni gambar masa openhouse hari raya ke-3.

sebenarnya nak upload banyak lagi gambar tapi line 'berukband' lambat gila kot.oklah.SELAMAT HARI RAYA.makan ketupat,rendang.lemang,biskut bagai tu jangan lupa miss amal ye.

till then,chow!








No comments: