.geNg cOmeL.

Wednesday, April 20, 2011

.jiWaku kaCau keRnaMu.

monink sume..!
aku sekarang ni tengah cuti study week.tapi dah nak habes da.petang ni dah terpaksa balik ke universiti of machangSTER.nak wat camne Sabtu neh da start FINAL!.btw,nama je study week tapi yang lebihnye dok rilek2 je kat umah.kalau ase boring aku kuar merayau-rayau atau dalam bahasa Kelantan ialah "derak".memang lambat lagila aku nak study giler2 sampai lebam mata neh.haha.
lagi satu peel aku ialah aku suka study last minit.aku tak suka study 2,3 bulan before exam.coz masuk telinga kanan kuar telinga kiri.sampai hari final memang sume da hilang.buat penat je.haha.baek aku study last minit.sape cakap tak berkesan??aku ok jer.macam exam sebelum ni pon itula cara aku study.tapi it dependsla.no matter how's the way u learn,ensure that it is suite for u.barula ape yang korang study tu masuk dalam kepala otak korang kan.

ye,sekarang ni memang jiwa aku tengah kacau kernamu FINAL EXAM!!aku ngah runsing ni takut tak dapat result gempak la.yang paling aku bimbang ialah subjek MICROECONOMY.arghh...memang aku tak suka subjek ni.satu habuk pun aku tak paham.dahla cara lecturer mengajar tak best lagila aku pening2 lalat tuk subjek ni.kalau tak paham macam mana nak study kan?asal buka buku je aku rasa sakit aty coz tak paham.maybe ni subjek killer bagi aku untuk sem ni.aku tak nak repeat wey.buat malu kat junior2 je nanti.adehh!

pape pun,please doakan aku berjaya lam final aku oke.doa camni ek:
         "...ya Allah ya tuhanku,berilah kejayaan kepada Nur Amalina bt Ab.Manaff dalam final examnye.semoga dye dapat  menjawab semua soalan dengan tenang dan baik.lagi satu semoga dye dapat anugerah dekan untuk sem ni.amin..."
hehe.

last,aku nak mintak maaf kalau aku ada wat salah dengan sape2 secara sedar ataupun tidak.harap tak simpan dalam aty ye..(cam nak raya lak.err..).yela,semoga aku dapat jawab exam dengan tenang dan tak cuai.oke2 nak study nie.hehe.doakan aku ye guys.

p/s : nak rasa jugak ape perasaannye naik pentas terima anugerah dekan.mesti bangga mak bapak aku.+.+