.geNg cOmeL.

Friday, December 23, 2011

.semoga cepat sembuh wahai nenek.

assalamualaikum..:)


aku tau ramai yang tengah layan mimpi jumpa altomen sekarang neh.aku je masih di alam nyata lagi. dah mata empat segi kau tak nak tido lagi.grrrr~

beberapa bulan yang lepas aku kehilangan satu-satunya datuk belah papa yang aku masih ada.datuk belah mom dan nenek belah papa aku dah lama meninggal dunia.masa aku kecik lagi.kenangan dengan mereka pun aku tak berapa ingat.hmmm :(

sebelum baca lagi jomlah sedekahkan Al-Fatihah 
untuk arwah datuk dan nenek aku.
semoga mereka ditempatkan bersama orang-orang yang beriman..
AMIN..!

so,sekarang ni tinggal seorang je lagi nenek iaitu belah mom aku.siyes aku cakap nenek aku ni cun,berkulit putih dan nampak masih kuat walaupun umo dah lebih setengah abad. bangga patpuloh saat ada nenek cun.==.

tapi sekarang nenek aku kurang sihat.dia ada sakit jantung.selalu je sakit-sakit dada.biasalah kan bila usia kita makin meningkat macam-macam penyakit yang datang.itulah perkara yang aku sangat takut bila dah tua nanti.

tapi tapi tapi aku kalau boleh tak nak tengok nenek aku sakit.keadaan tu buat hati aku tak tenang sebab aku tak boleh tengok orang-orang yang aku sayang tak sihat.normal lah kan,semua orang macam tu kalau yang punya hati dan perasaan suci murni macam aku ni.sila jangan meluat.teehee. :)

aku harap nenek aku cepat sembuh dan panjang umo.sebab aku sayang nenek aku dan belum bersedia untuk kehilangan satu-satunya nenek yang aku masih ada.sebab aku masih belum puas bergelak ketawa dan mendengar cerita dan nasihat beliau.

tolong,tolong doakan kesihatan nenek aku jugak ye.!
semoga tuhan makbulkan doa kita.Amin..!

6 comments:

Tinie said...

lnsyaallah..chik pon doa gtu gol

miSs aMaL said...

tulah..sian tgk.hu3

Juliet_iRa~" said...

semoga nenek cpt smbuh..:)

miSs aMaL said...

tengs dear,,,:))

Juliet_iRa~" said...

mesti risau sgt kan?

ur nenek kat hosp ke rumah?

:)

miSs aMaL said...

a'aah..risaula..kat rumah.skrg kna mkn ubt tiap2 hari..hmmm~