.geNg cOmeL.

Monday, December 13, 2010

~feMeLy BesDaY~

olllaaaa....
Yeay...sudah lama saya tdk m'hiraukan saya punye blog.dah berhabuk pom.dah berdebu macam debu-debu cinta agaknye..(bak kate misha omar)akaka..
kecian kau blog.jangan merajuk ngan aku dahla eh..aku bukan xingat kau tapi aku bzla..chewah..macam buisness woman lak aku neh!
oke...entry saya tuk kali ini ialah sal saya punye famely besday.party ni xdela grand pom.juz tuk saya and adik2 je.we all celebrate skali gus coz besday ktorg dekat2..

^_^..party ni dibuat pada 9 Dec 2010 on wednesday..^_^


haa...tgkk!!sume pakai topi magic yg b'warna warni tu..saya ciap ada pic badut lagi.nasib baik muka saya xmacam badut tuh.hohoho..my mum pom pakai.
my mum paling cute kat situkan..?=)




ini cake baby scha punyer tau..she's my little cute sister.besday dye on 7October..
umur die skank stahun lbh da..
comel kan cake tu..?mcm muka die ngan curle hair and round eyes tu..geram je tgk.yummyyy!!

haa..inila scha..adik bongsuku..eh!bongsu kerr..??hohoii
da mcm ahli sihir da adik aku neh!
sama tak muka die ngan kek die tu??ngeh3


scha ngah tenung belon2 yg digantung kat khemah dpn tu..lpas tenung die suh orang ambik kan tuk diela ape lg..ada belon pecah lintang pukang die lari peluk orang.macam aku lau nampak hantu.tapi xpernah nampak pom..huaa
lucu betol dak neh.

cake ni plak tuk 5 orang..isk3.cam xadil lak kan..scha yg kecik dpt sbijik.kami yg tua kena kongsi.haish!
xpela org cakap sharing is caring right?ahak!
cake ni tuk saya,atiff,alya,ariff n papa..
kt bwh ni saya buat birthday date list so..korang senangla nak bagi hadiah kat saya.saya dahla yang laen xpayah pom xpe..hahaha.

atiff : 1 October ______


saya : 15 October ______


papa : 26 October ______


alya : 13 November ______


ariff : 16 Disember ______


umie :  28 April ______


haaa...itula tarikh2 penting lam hidup famely saya..ingat tak??ingat tak?????hik3
at bawah ni saya masukkan picture2 yang sempat di snapped.
watch them 'n' have fun..!


bergambar dengan kek sebelum ianya masuk ke dalam perut kitorang.

mummy 'n' big ball...waka waka..

sedap hingga menjilat anak2 jari.


acara suap menyuap.


scha nak main api bukan tiup lilin tu..erkk
 gaya excited apabile ditembak dengan apa ke benda ntah.aku pom tak tau name benda tuh.

ayarkk!!saya sudah bertukar...momok!!
huh!ini adikku atiff punye pasal.habis muka cantik ku dilenyek dengan tiramisu kek yg sedap tus.
nk tau?scha nangis tengok muka aku ni.takut agaknye die.haha.asbestos  sungguh adikku atiff!

" abg ariff scha nak naek jgk..."kate scha dalam hati..
itu motor bulat a.k.a honda samah.nama komersialnye aku tak tau.haha
korang yg bukan org kelantan agak2 tau tak ape name komersial motor antik neh??
vaa..vaa..vooomm...vooooooooommmn..


okela uols..setakat ini sajela entry saya pada kali in ye.
kte jumpa lagi di lain hari dan waktu dalam blog max sayam.

adiosss....











No comments: