.geNg cOmeL.

Saturday, December 25, 2010

kRisMas = sHopPing Day!!

hohoho...meri krismes kpd yg celebratenyew...haa...ari ni mesti offer tahap giant neh.(giant pom xoffer macam neh).petang ni saya mau keluar shopping ngan mom n my sister..maklumla my mom tu shopaholic.pantang tengok something yg die berkenan mesti dye beli.tak kesah harga mahal or murah.asal puas hati.hadooiii...hmm...tapi kat kelantan hypermarket tak de la macam kat KL or kat PARIS.muahahahah.kat sana semua ada.(macamla kat sini takde).tapi kat sini tak banyak macam kat sana kan.(macamlah kau ni banyak duit sangat nak beli sume)..kt sini mall yg besar ckit Kb Mall je lah.yg menjadi tumpuan muda mudi and tua tui.hohoii..ape-ape pom saya tetap akan bersoping ini hari.saya dah ushar sehelai baju yg baek punyer.nanti p sana konpem kna beli!harganye tak sampai RM100 pom tapi sajer nak tngu time offer.jimat ckit.(kedekut betoi).bukan kedekut tapi...(alaa...cakap jew duit ko tak cukup).haih!yang aku sibuk dok menyampuk nih apesal??.okela saya nak p berciap-ciap udah mau keluar.hmm...nak pakai bju ape ye???haa...saya mau pakai baju yg my hubby kasi lorh...hek3.
ok...adios...

*slamat bershopping bagi yg shopaholic macam mom saya n saya sendiri.

2 comments:

Unknown said...

wah2...sopim sakan dio..hukhukhukhuk...nk g tep...hehe...dont 4get follow my blog..uhuu...

miSs aMaL said...

haha..like mother like daugter..oraiks..!