.geNg cOmeL.

Thursday, December 23, 2010

haRi yG baHagia..=)

 assalamualaikum..(salam itu amalan yang baik)

yeay!saya nak story pasal ari gumbira saya pada 19.12.2010.ok..pada post sbelum nie saya ada gitau pasal plan mt mom nk p rilekskan minda at taman rekreasi taman tengku anis kan..?haa...ni nak habaq mai apa yg berlaku pada hari kejadian!!
   cerita bermula...jeng.jeng.jeng!!!

intro pic..(asyik2 muka neh)

pada 19hb ari AHAD ni saya n femeli iaitu mom n adik2 serta my hubby berciap awl2 pagi coz nak p ke tempat yg di plan.we all bertolak lbh kurang dalam kol 10.00 pagi.then sampai kat sana lbh kurang 30 minit kemudian.semasa sampai kat sana saya heran apesal takde orang?ok..'maybe we all yg first datang arini'.dengan bangga saya berkata-kata di dalam hati.so,we all dengan yakin masuk ke perkarangan taman itu.disebabkan terlalu yakin saya dengan tanpa melihat kiri kanan atas bawah menerjunkan kereta myvi mum saya ke tebing jalan yang tinggi.nasib baek tak tercabut bumper kereta tuh.
well..biasala budak muda bawak kereta kan...disebabkan itu saya menerima sedikit syarahan berunsur bebelan drp mom yg tercintra.sorry mom..heheh.(sambil tersenyum kambing).ok..apabila we all masuk ke dalam kawasan taman itu we all berasa amat teruja di situ.yelaa..terdapat swimming pool n nice view.tetapi berasa sedikit heran kerana pondok guard di tutup,kami pom meninjau kawasan terbabit dan ini yg kami jumpa..

uols namppak tak notis tu??fokus kpd ari AHAD!

dye bukak kol5.00 ptg der..huh!bengangnye ase...!.takkan we all nak tngu dari pagi sampai ptg.kerja gila tuh!so..lepas disscusion we all pom decide nak p pcb resort..my hubby pom ikot je.die follow je sambil sengeh2.(prasan malu depan bakal mertua)hahaha.
*best siott coz my mum sporting,hek3

thats him..^_^

so..i ngan my hubby pom drive la p sana.kereta laen2..sampai je kat sana my mom terus booked satu chalet.niat asalnye nak p main swimming pool je..aleh2 da lari plan.haha..nk wat cne kte hanya merancang tapi tuhan yg menentukan.(berfalsafah sedikit di situ ye)^_^.ape lagi.selepas angkut barang2 adik2 saya dengan excitednye menerjah ke kolam renang yg ada kat situ.bukan tak biase maen tapi da lama tak pi.lepas gian la they all tuh.yg paling gumbira adik bongsuku.nampak je air terus nak berenang .

 lihatlah adik ku itu..macam anak itik sedang berenang dah aku tengok.


''hey bro!give it to me..!"kata sha.


'umi xyah pegangla sha nak berenang sendiri'kata sha.

tengok je cowok gue neh.
selepas dipaksa mandi..

 haa..inilah jadinya.mandi sampai tak nak naek.akaka


yeay!best sgt dapat berenang-renang macam itik.then we all berehat di chalet..

voom..voom..vomm...(berehat sebentar bersama vespa)

yahooo...i love da beach!

tutp mulut tu kang masuk ikan.akaka

setelah beberapa ketika berehat perot pom sudah bergendang gendut.kitorang pom pegi makan kt kedai berdekatan ngan resort.makan seafood dgn air nyor(air kelapa)...best der..




yeay...itu dia hari gumbira saya.best lah!rilek wif femely n bf..love that moment damn much!!muaaahhhhh!!

 mom,adik n kwn adik.

 me,him,baby isha.

my adek..

 nk balik daa...papai pcb resort..ngeh3


No comments: