.geNg cOmeL.

Wednesday, December 15, 2010

sTaTuS : LuLus BerSyaRat

hey3...arini saya dapat tau sal status kolej uitm yg saya diami pda sem lepas.iaitu Kolej Dato' Onn..ganaz kan nama kolej saya?ok.. bkak je snarai nama yg dapat msk kolej ape yg terpampang kat situ ialah:
                   
(Nur Amalina Ab.Manaff) sTaTuS : LuLus BerSyaRat

aiyyooo...!!apekah maknanya??kmoo tau tak ape maknanye??
bingung uhh gue mikirin ini.gue pom dengan sepantas kilat menghantar sms kat member gue tanye apo kejadahnye nih..~ " aku pom tak tau" itulah jawapan bernas yg membe aku bagi.hohohoi...
senang2 aku dok HOTEL je la sem depan.(lam mimpi jela..hoh!) 
okela ye...motif saya post entry ni juz nak bagitau yg saya dapat kolej je..heheh.xde kena mengena dengan yg hidup atupun yg sdh meninggal dunia..
lalalalalalala...
adioss...


No comments: