.geNg cOmeL.

Friday, March 18, 2011

.idEntitiku HilaNg.

assalamualaikum readers...!
how's life?everything alright?hope uols doing well yeah!

memang agak seyes sedikit title kat atas tu kan.ngee~
identitiku hilang tu bukan bermaksud saya hilang siapa diri saya nie ohh tidak ye.ekceli saya hilang saya punya identiti kad a.k.a matrik kad saya.kini saya boleh digelar sebagai 
"makhluk asing tanpa izin (MATI)" 
di UiTM Machang ni.memang dalam mood sedih plus geram kat diri sendiri sebab selalu cuai.isk3.tak pasal-pasal melayang 30 hinggit untuk buat kad matrik baru.dahla tengah sengkek sekarang ni.hadoi.apala malang nasibku ini selalu ditimpa musibah.haih!tak baek mengeluh kan.btw,saya dah buat report kat pejabat keselamatan tapi diorang suruh saya try usha and cari lagi kot-kot jumpa balik tapi hampeh.sampai sekarang tak jumpa-jumpa.memang terpaksa buat yang barula nampak gayanya.hmm...it's okey.let bygone be bygone..(pujuk diri sendiri).but,i'm still hope that someone had found my matrix card and return it to me.so i dont have to renew it and can also save my money.so stingy right?hehe.btw,i am really appreciate that if someone can do that.just make some kind to me and who knows i can also help you one day.we dont know what will happen in future right?

p/s : lain kali kalau dah tau benda tu penting jagala baik-baik.kalau dah hilang diri sendiri jugak yang susah..padan muka ko yang memang dah padan tu.pesanan untuk uols tetapi lebih kepada diri sendiri.:(

No comments: