.geNg cOmeL.

Sunday, March 6, 2011

.nYah kaU waHai LemaK!.

Oh my Gucci..!!oh my guess..!!oh my prada..!!
berat saya dah mencecah ke angka 6...!dengarlah dunia gadis ini sudah gemuk.lau nak dibandingkan,nenek saya lagi ringan tau.memang terasa diri ni berat macam ahli sumo.even makcik2 yang dah umor 50 tahun n something pom body tetap vogue and mantop.ni saya yang belom nikah dah berlapis perut.macam Patrick dalam citer spongebob pulak.jangan sampai jadi macam big mama dahla weh.tak sanggup nak berdepan dengan dunia la gamaknye.sekarang nie saya dengan roommates saya tengah berusaha untuk menurunkan berat badan.bermula hari ni ye.
3 MARCH 2011.
hajat hati nak diet selama 2 bulan.nak berusaha turunkan lebih kurang 10kg.err…agak-agak dapat tak?tadi dengan muka tak malu kitorang pergi timbang berat dekat 7eleven kat luar kawasan kampus.memang sorok sebaik mungkin tak bagi orang lain nampak berat kitorang.rase macam nak sepak je penimbang tu.(woii..penimbang tu tak berdosa kau tu yang dah terlebih berat!).huh..ada aku kesah..??memang aku kesah!arghhh…!!!
Alahai..memang masalah problemla sekarang nie.kitorang ni tak tau macam mana nak practice diet yang sihat.nak kena makan apa,banyak mana,pukul berapa..urmm..tapi kitorang dah plan nak makan macam ni.sila lihat menu di bawah:

Pagi (sebelum p class) : makan roti 2 keping + air puith.
Tengah hari: biskut cicah air.(biskut rendah lemak so kitorang pilih biskut Jacobs).
Petang : buah-buahan.buah plak kitorang pilih buah epal.

Err…ok tak menu tu?macam kejam sangat je saya tengok.Nasi cuba dikurangkan atau dielakkan.tapi tadi awal-awal lagi aku dah bantai nasi.ok..harini dah out of the menu.so,kite cube esok hari.ya tuhan…kuatkan semangat hambamu ini.kurangkanla nafsu makan banyaknye..amin..!
Memang setiap orang nak body yang cantik kan.saya kalau boleh nak dapat body macam Angelina Jolie ke..Aishwarya Rai ke..tak pun macam Bipasha Basu.muahaha.

 perghh..dahla muka cun.body plak mantop.sape tak terliur weh.aku pon nak body macam neh!



 bini Abishek batchan a.k.a Miss World ni memang tak dinafikan lagi kejelitaannya.dari hujung rambut sampaila ke hujung kaki memang A+++.

yang ni lagi sorang aktress bollywood yang ado body seksi + vogue.huh..nanti body aku pom jadi macam ko tau.(angan-angan mat jenin)

ok.tak payah cakap pape memang da terang lagi bersuluh nampak chubby.haih!

ekceli sebab saya nak kurus sangat ni coz sume da cakap saya makin berisi.pergi sana orang tegur pergi situ arang tegur.bosan da aku dengar weh.nantila bile aku dah kurus aku masuk pertandingan miss world baru hangpa tau.sebab lain is saya nak sentiasa nampak cantik dan cun di hadapan buah ati saya yang satu tu.ececeh..menggatal la pulop.okla saya pun tak nak cakap banyak nanti kite tengokla hasilnye ye.dalam masa 2 bulan lagi.just wait and see dalim..+.+

No comments: