.geNg cOmeL.

Thursday, February 3, 2011

.baDan sudaH LetiH,kePaLa suDah pUsiNg.

assalamualaikum...!!!

hai sume..nak tau tak?hari nie kan a whole day saya terpaksa jadik pekerja tak bertauliah kat cyber cafe bapak saya.dari pukol 10.oo pagi sampaila skank nie dah pukol 6.oo petang.nak tau nape??coz pekerja kedai nie diberi cuti raye cina hari nie.jadi untuk tidak merugikan kewangan kedai bapak saya nie terpaksala saya merelakan diri untuk menjadi pekerja tak bergaji hari nie.hadoii...letih jugak tau walaupom takde kerja berat yang perlu dibuat.menghadap komputer ajelah kerja saya.yang wajibnye bukak fb and blog saya nie.
tadi ada orang nak print.tup2 dakwat habes.saya mane tau masukkan balek dakwat tuh.dulu pekerja kedai nie dah tunjuk caranye tapi saya wat derk je.masuk telinga kanan kuar telinga kiri.hah!ambek kau skank tak gheti nak buat.so.dengan sepantas kilat saya meminta bantuan customer setia kedai neh.mujurla dia teror bab tuh.lau tak konpem saya suruh budak tu pegi print kat kedai laen.lau lame-lame keje boleh lingkup kedai bapak saya neh.bahaha.

saya skank nie tengah lapar tau.makan sebelom datang tadi lagi.then tak makan sampai skank.lau kat umah biasenye dah 2,3 kali tibai nasik.sebab tula body slim semacam jek.heheh.hmm..takpe2 balek umah jap lagi nak melantak sehabis mungkin.biar penuh tangki perut saya neh...!

okela..saya nak pi maen kejar-kejar ngan customer2 yang ado neh.ekceli nak suruh diorang balek cepat-cepat.haku nak tutop kedai dah wey.pi la balek..uwaaaa....!!

sape kate aku marah??tak pom..aaarrrggghhhh...!!!

3 comments:

.:padie_eyla:. said...

haha. sabo je leee budak nie. hak3

yolanda diego said...

teringat mse student dlu, rajin pg cyber cafe nk buat asgmnt dan bkk friendster~

miSs aMaL said...

padie_eyla:haha..da sabo da.lau tak da lame tutop kdai..bahaha

miss nurun:iye?mehla jejalan cc sy punye bapak.heheh