.geNg cOmeL.

Monday, February 28, 2011

.KalaU aNda bOriNk.

assalamualaikum..!salam sejahtera,salam perpaduan dan salam 1 Malaysia semua..
(cam wakil rakyat berucap plak ase.err..)
 
ekceli saya dalam mood borink tahap dewa sekarang ni.tak tau nak buat pe.rase macam nak cari pasal je.kan best lau saya ni gengster.time borink buleh cari mangsa nak buli.bagi flying kick ke,penampar hangit ke,penumbuk masin ke...(err..cam kejam je kan..?).haa..!takut tak???saya nie garang tau.tryla cari pasal ngan saya lau nak rase semua tu.(cakap je lebih padahal penakut)hehe.
boleh saya tanye uols satu soalan tak??kalau tak boleh pon nak tanye jgk.hee.soalannye adalah..
kalau anda borink ape yg akan anda lakukan??
.sila jawab ye..;)

1) menyanyi lagu sekolah @ uni anda.

2) berjoget tarian poco-poco @ chicken dance.

3) korek hidung lepas tu rase manis ke masin.

4) ajak nenek main batu seremban.

5) conteng kereta ckgu disiplin.

6) ajak jiran main sorok-sorok.

7) memancing dalam kolam renang.

8) meke-up sampai jadi macam hantu kak limah balik rumah.

9) geletek rakan anda yg tengah syok tido.

10) berjogging sambil makan pizza,kfc,burger dengan harapan dapat kuruskan badan.

No comments: