.geNg cOmeL.

Monday, February 7, 2011

..^_^..oOh mY fOlLoweRs..^_^

assalamualaikum readers..!!

first of all i want to say thousand thanks to all yg sudi folo belog saya yg tak seberapa neh.saya sangat-sangat menghargai jasa baek anda!heheh.ekceli bukannye follower yg ramai yg saya harapkan tetapi sokongan anda semua yang sudi menjadi reader untuk belog saya.saya amat hepi kalau ade sape-sape yg sudi bagi komen untuk entry yg saya publishkan.saya bukannye cakap pasal masalah negara just masalah diri saya sendiri yang memang suka carik masalah.haih!tersilap taip camtu lak.nanti takde mak-mak datin yg nak ambik jadi menantu.bahaha.banyakla ko punyer mak-mak datin.

nak tau tak??ekceli saya rase ekcited gak coz follower saya dah nak sampai 100 orang.haa dah ramai tu kan??skank dah 98 orang.yela memangla masih ciput kalau nak dibandingkan dengan followers blogger tegar yg dah lame berbelog neh.contohnye Hanis Zalikha n Fatin Liyana.walaubagaimana pom saya tetap appreciate followers saya.hmm..sapela agaknye orang yang bertuah jadik follower yg ke-100 saya ye??sape yg berminat sila tekan kat box follower kt atas tu skank..!!cepat2 sementara stok masih ada.(macam nak promote selipar jepun lak).heheh.nanti saya bagi award kat follower yg ke-100 ek.alaa..macam award untuk winner AJL tu..siap bagi trofi lagi tau.kalau nak tengok rupa  trofi tu silalah jadi follower yg ke-100 saya sekarang...!hehe.

jangan gelak tengok pic neh.gadis ni memang suka buat muka pelik camtu.

p/s : saya sayang followers saya...!tenz coz support saya ye.saya hargai anda semua..u'r rocks bebeh!

2 comments:

E'Where Rashid said...

ehem!!!!! dtg sini nk tuntuk award !!!! wlkakaka

miSs aMaL said...

hahah..tahniah anda bjaye mjdi folower ke-100 sy.ntkn awardnyew!hehe