.geNg cOmeL.

Monday, May 30, 2011

.i'm baCk dearieSs.

assalamualaikum readers..
aku sudah kembali..!!waaa..rindu giler kat belog cumil aku ni.(comel la sangat..)camne korang semua?ada sihat ka?tak moh sakit2 ye.

entry ni just nak bagitau yg tugas aku sebagai PEER MENTOR (PM) atau PEMBANTU MAHASISWA bagi Minggu Destini Siswa (MDS) sesi Mei-Oct telah pon berakhir pada 27Mei lalu.memang satu pengalaman baru yg amat berharga dan manis aku rasa.rasa macam nak panjangkan lagi MDS tu.best sangat-sangat!.semua PM memang terbaek ah.junior2 pon best jugak.sedih giler rasa dah tamat.sampai sekarang pon aku masih dok ingat2  aktiviti PM tme ni.biasanye time ni kena pergi dewan tuk handle siswa siswi kat sana.macam2 ragam aku jumpa.

nantila aku cerita di next entry beserta gambar skali.aku nak kenalkan korang semua dengan semua PM yg cute dan hensem.just wait and see ok dear..=.=

No comments: