.geNg cOmeL.

Thursday, May 12, 2011

.my Mom also in Contest.

assalamualaikum wahai para pembaca yg ku sayangi...!

today aku nak post pasal mom aku plak masuk contest oleh syarikat tudung FAREEDA.semalam anak hari ni mak.macam mat saleh cakap "like mother like daughter".haha.ooh,baru aku tau tadi yg contest aku dengan mom aku join ni sama je iaitu Pertandingan Model Tudung Mawar.cuma kategori je yg berbeza.aku kategoti pertama mom aku kategori kedua untuk yg chubby.ape?korang ingat orang muda je boleh jadi model?mom aku pon bolehla.hehe.




see that?chubby but comel kan mom aku?puihh!perasan punya anak.btw,kalau korang rasa nak support mom aku pergi ke SINI.pastu tekan like kat pikcer beliau.ooh,kalau nak support aku plak please like kat SINI.terima kasih bagi yg support and like pikcer kitorang.cayanggg korang!(=__+)

* tenz for reading guys..

4 comments:

Unknown said...

buka like mother, like son ker?? haha btw, semoga berjaya ya dua-dua..lala

Nabilah said...

good luck!! (:

miSs aMaL said...

haha..i kan daughter.so like mother like daughterlah.haha,,ok tq yaw!;)

miSs aMaL said...

tq sis comel..:)