.geNg cOmeL.

Monday, January 3, 2011

,,berMulaNya kiSah sEoraNg seNior,,,

selamat petang dunia...!!sekarang saya sudah berada di UiTM Machang dengan jayanya.(tak jaya napenye  rumah aku dekat je ngan U neh).020111.tak lawa pom tarikh nie saje nak bagitau tarikh saya mendaftarkan diri di tempat pengajian saya neh bagi sem yg ke 2.first mai nie saya xbawak banyak sangatla barang2.adela dalam 5 beg jew..(nenek ko tak banyak).hehe.

haa..ni barang2 memberku..barang2 aku tak sempat diambil.

ini cara utk mengisi borang dengan cepat ye.

senyum tak ikhlas neh coz terpaksa beratur panjang nak dapatkan bilik.

nila bilik saya.mujurla dapat bilik sama ngan bff saya.suka amat sih!

 nie cik hidayah.my bff n my roomate now


ni cik lanasari...my bff n my roomate too


sempat betolkan tudung yg senget.

sorang lagi roomate kitorang name dye mira.kitorang bwu jew kenal ngan dye.dye chantek jgk au.she's nice n hope we can be a good friend yea!

btw saya suka sangat dpt koleh Tun Dr Mahatir (TDM).walaupom mula2nye rase agak tak berapa nak dok sini coz sebelum ni saya dok kolej laen.kolej nie kolej baru..cantik + bersih + cuacu sejuk.(yela dekat ngan hutan rimba)hehe.tapi satu jela kat sini tak de washing machine.so saya terpaksala perah keringat n tangan saya yang kuat(macam hulk hogan) ni tuk mencuci pakaian yg bertimbun.(ciri2 suri rumah yg baek nanti).
ape2 pom saya rase gumbira coz seroomate ngan bff saye.dok kat sini tak ase dok kat kolej.cam dok kat kondo la plak.(mimpi jela).well semuanya bermula drp mimpi kan.mane tau nanti UITM nak naikkan taraf kolej nie jadik kondominium lak.* harap dipertimbangkan ye.terima kasih.


No comments: