.geNg cOmeL.

Tuesday, January 11, 2011

.lucu + maLu + geLi.

hari nie bertarikh 11111 merupakan hari yg amat memalukan buat diriku.malu + geli + meremang bulu roma yg amat.begini ceritanya...

hari ini cam biase saya dan membe kamceng saya iaitu cik Dayah n cik Lana menaiki tenggiling (van kuning) untuk ke class.kat Uitm Machang student pangil van tu sbg tenggiling.amat cantik nama diberi kan?class kitorang hari ni bermula pukul2 petang sampai pukul4 petang.so,kitorang memang wajib terpaksa naik tenggiling untuk ke class coz class jauh jugakla dengan kolej kitorang.semasa dalam tenggiling tu kitorang excited je nak pegi class.sengeh2 cam biasela.(macam kerang busuk pom ada).mase sampai kat kolej lain adala sekumpulan girls ni kecoh diorang nak naik van yang da hampir penuh.dalam kekecohan itu terdapat 3 orang gadis yg membuatkan saya dan cik Dayah serta cik Lana ketawa golek2 sampai nak menitis air mata.nak tau kenape??macam nie..sit depan tepi driver van khas untuk 2 orang jew.tapi dorang nak duduk 3 orang.dahla diorang tu bukannye kanak2 yg punya saiz badan kecik.sampaikan abang driver tu terpaksa cakap cam nie." dik,depe xleh dok 3 ore nati xleh nok masuk gear"(dalam lorat klate).kitorang ape lagi.ketawa berdekah2 la.tak pernah dibuat orang nak dok 3 orang kat depan.memang rase sedikit kelakar di situ.

yang nak dijadikan cerita lagi masa van tu dah berenti depan blok class kitorang,kitorang masih lagi dengan ketawa yg bersisa.dalam kesukaan itu berlakulah satu eksiden yg tak dijangkakan oleh saya dan member2 saya.begini,semasa saya hendak turun van tu tanpa tak disengajakan saya terpegang lengan abang driver tu.ingatkan kerusi yg saya pegang rupa-rupanya dia punya tangan.aduyaiii...gue rase geli semacam beb!!!muka yg dah tebal dengan mekap ni rase bertambah tebal dengan kemaluan itu!rase macam nak samak jew tangan gue neh.memang malang buat diriku yg xberdosa ini.lepas ni saya xnak naik da van tu.mintak2 la dia xcam da saya.ya tuhan..makbulkan la permintaa hambamu ini.amin...

*p/s : hati-hati apabila anda menaiki kenderaan awam.toleh kanan toleh kiri toleh belakang toleh depan    kemudian blah dengan bahagia!



No comments: