.geNg cOmeL.

Monday, January 10, 2011

~photosiot vs photoshoot~

memang lumrah alam kaum hawa nie suka bergambar.ade2 je pose yg mau diambil.kejap pose berdiri kejap pose terduduk kejap senget kejap strek cam tiang lampu.(sayala tue..haish).ciri2 tersebut berikut tak lain tak bukan ditujukan khas buat diriku n member2ku yg bajet cun.(walaupom tak berapa nak cun).ok...di sini saya sertakan beberapa keping gambar yg agak tak berapa nak vogue ye.saya je la.fwenz saya chantek.isk3

 ini pose senget ye.boleh cuba lau yg ada masalah leher tu.


 ni pose aku tiru mereka yg berphotoshoot.

 muka bajet cute tapi tak berapa nak cute.

pose untuk mereka yg kegatalan di dagu.

wif my bff.sama tak?

orang cakap kitorang cam twin.yeke?

 cumil kan my fwenz neh.



 back to my picca.


yg sebenarnye kitorang ni suka bergambar.skank ni ase nk berposing cam photoshoot lak.berangan nak jadi model tapi saya nie terlebih lemak.isk.skank nie lam proses untuk menslimkan badan nak dpt body cam angelina jolie.muahaha.ape2 pom saya bersyukur dengan ape yg saya ada skank nie.yela no one is perfect right?.so,think positive!

No comments: