.geNg cOmeL.

Monday, January 24, 2011

..kanGen my babY..


omg..miss Amal have a baby??yes i am..!!saya rindu baby saya.dia ade kat umah skank nie wif my family.dia comel n montel.rindu sangat karenah nakal dia.ops!uols mesti ingat baby tu anak i kan?ooh no...plez dont think like that ok.saya masih muda untuk ade baby.19 tahun pom tak sampai lagi u..tak puas enjoy lagi zaman muda macam ni neh.ape orang cakap tu.."life is once,so enjoy it!".haa..enjoyla sangat ko.nanti dalam kubur lagi enjoy.hohoi...(cam bagus je aku cakap camtu)

that's scha..cute tak..??ni mase befday die.ciap pakai gown lagi u..

ok..back to the topic.ekceli baby kat sini means my younger sister Alisha a.k.a scha.dia skank umor lebih kurang  setahun lebihla.nakal sangat tau budak kecik nih.memang banyak songeh.hobi dia suka kacau orang.ade je yang die nak buat.if tak dapat kacau dengan tangan dia dengan kaki pom jadi tau.pernah jugak la saya dapat penendang free die.tak padan dengan kaki kecik nak kick orang.hadoi..boleh tahan jugak rasenye.sebagai balasannye saya cubit2 die punya pipi.geram betol.jahat punya kakak kan..?he.

u see?giginya ada dua..haha

lagi pasal scha,die suka makan tau.(alah samala dengan hobi kakak die).hehe.pantang ada makanan kat depan mesti die mintak.lau tak bagi die nangis.tapi saya suka buat die nangis coz saya suka tengok muka seposen die tuh.macam muka saya mase kecik dulu.haha.nak tau die suka makan ape?haa..die suka makan cake,cokelat,ice cream,anggur,orange..(local fruit tak main ye) n roti butterscotch yang Gardenia punyer.huh.makan nak yang sedap-sedap je.kalah kakak dia.high maintenance betol lah budak nie.


aiyark!comot betol lah.habis cokelat kat mulut tuh.kat perut pom kena jugak.
biasela children loves chocolate right!

scha suka main air tau.die memang suka mandi..!

ape-ape pom memang saya cayam cangat kat adik saya neh.kat adik-adik yang lain pom cayam jugak.scha ni da jadi macam "gold child" (english hancus) lam family saya.anak bongsula katakan.mish her so much.muah3 scha..!nanti kak lom balik kite mandi sama-sama ye.heheh.


 look..she give her 'shy-shy cat ' smile.nampak tak pipi tembam die tu?
love this chubby girl..!


p/s: teringat zaman baby dulu.(macamla sempat ingat).dulu masa zaman kanak-kanak ribena tu saya lagi montel daripada adik saya tau.kalaula masa boleh diundur,saya nak balik ke zaman kanak-kanak saya..hmm..i wish..:)












No comments: