.geNg cOmeL.

Friday, October 7, 2011

.aktiviti hari ini.

assalamualaikum..!

maap.gigi saya tak seputih angelina jolie.

hujung minggu bagi aku kalau tak keluar perabih petrol dan wang hengget memang tak sah.kalau tak dapat pi jauh-jauh p beli cekedis kedai depan rumah pon jadilah.entah tabiat mende macam toh.*ciri-ciri isteri boros.
lagipun mom aku pun perangai macam aku jugak.suka keluar tengok dunia. sambil cuci mata sambil melayang wang hengget.orang cakap mak borek anak rintik.eh?adik-adik jangan guna dalam esei upsr peribahasa akak eh!

tapi hari ni rancangan untuk perabis wang hengget tidak terlaksana.aku dan mom aku tidak berjaya menampakkan muka di mana-mana pusat membeli belah.hanya menjadi pengkedarah di restoran Pinang Seribu di Kota Bharu.wah,nampaknya ada seciput perubahan!
ekceli hari ni kitorang terbang menggunakan penyapu harry porter ke rumah mom aku punya mak a.k.a nenek aku.kami terpaksa membelah lautan pasifik dan meredah hutan amazon untuk sampai di sana.kami juga terpalsa menggunakan kapal selam kerana rumah nenek aku terletak di dasar laut.

.............................
dalam fantasi.

yang sebenarnya rumah nenek aku dekat je.tak sampai setengah jam pon untuk ke sana.hehe.biasanya hujung minggu memang aku akan balik kampung ziarah nenek.bajet cucu misali.
lagipun aku ada sorang je lagi nenek.yang lain dah kembali ke rahmatullah. al-Fatihah untuk arwah nenek dan datuk aku.

befday babygirl.

btw,hari ini besday adik aku yang paling kecik.umur dye cukup 2tahun dah.tapi tak celebrate lagi.maybe next week kot.lagipun besday aku pun 2 minggu je lagi.cepat2 pikir nak bagi hadiah ape kat aku.hehe.= =.
aku kira beruntunglah sebab almost setiap tahun mom aku akan celebrate besday anak-anak dye.tambahan pulak besday kitorang dekat2 je tarikh.so,senang ceghita combine semua.save bajet.haha.nantilah aku update entry befday bila dah celebrate eh.itupun kalau mom aku nak celebrate.muahaha.

till then,chow.

p/s : tengs for reading. :)

No comments: