.geNg cOmeL.

Thursday, October 20, 2011

.Las Vegas here i come bebeh!

Assalamualaikum..!



Aku sekarang ni dalam mood hepi nak berlaki.eh2 hepi go laki. Sambil tepuk-tepuk paha sebab eksaited kemain.==.
kenapa?sebab esok aku akan terbang ke Las Vegas menaiki pesawat peribadi.sebabnya aku ada konsert AMAL bernilai berpuluhratusriban ringgit kat sana.

....................



Tipu.

Ekceli aku nak p cuti-cuti Malaysia kat rumah mak sedara aku.alaa tak jauh pon Kuantan,Las Vegas je.naik bas Transnasional je pon.hakhakhak.dah berabad aku tak p jejalan makan salji kat sana.so,disebabkan  cuti sem dan takdak keje nak buat kat rumah maka dengan sepantas kereta berkuasa tenuk aku mengambil peluang keemasan ni untuk bergumbira di sana.seorang makhluk cun kalah Heliza Misbong yang akan temankan aku iaitu sepupu  merangkap junior aku di Uitm MACHANGster.kebetulan beliau sekarang pon tengah cuti sem.so,agak tidak cerdikla kalau kitorang tak guna peluang keemasan neh.


ni la sepupu aku.cun tak?mek salmoh dari Scotland.

Apa yang membuatkan aku bertambah hepi 315427x ialah mak sedara aku nak bawak kitorang jejalan keliling bandar Kuantan 148 round .desas desus jugak mengatakan beliau nak bawak kitorang p makan ikan bakar di restoran menatang ape entah.aku tak ingat nama.lagi beliau nak bawak kitorang p makan salji kat Teluk Cempedak. Gamaknya beriban cempedak kat teluk ni.nak bungkus bawak balik Kelantan lah!weee~ ==.

Walaubagaimanapun,hepi hepi jugak tapi risau tetap ado.kalau korang nak tau aku tak pernah naik bas sorang-sorang.usah kata nak p melangkaui laut china selatan,bahkan dalam negeri sendiri pon tak pernah hayat hidup aku. Wa cakap siyes der.Apa barang tak pernah naik bas sorang-sorang.126238x booo..! o,O

so,bagi gadis yang sedikit ketinggalan zaman macam aku,haruslah punya rasa risau + takut + sawan kan.sebab aku takut tertukar naik bas nanti weh.kalau jadi cenggitu mau aku melalak 14 hari 14 malam. Booo 99x lagi.booo...!

lagi satu yang buat aku risau ialah sekarang kan musim salji  hujan.jalan pon jadi licin kan.so,harap-harap pakcik bas tak driftla bawak bas nanti.tak perlu nak berebut cepat sampai dengan geng bas sekolah.ingat pakcik, u have baby (aku) in the bus.!hakhakhak

so,korang doa-doakanla supaya aku selamat pergi dan selamat sampai ye. Cepat tadah tangan mintak doa.hikhikhik

till then,chow..:)


p/s : kat Teluk Cempedak ada tak mat saleh pakai bikini je?nak ready dengan kamera 1234262 megapixel.==.

8 comments:

Asnie said...

hehe..selamat datang ke kuatan..my hometown tue..epy2 jalan kat kuantan ea..

miSs aMaL said...

oooh yeke?nk pusing2 bndr kuantan sampai lembik kaki lah.hee

Asnie said...

haha...pusing2 jangan x pusing..sampai berpinar2 pun xpe...hehe

miSs aMaL said...

haha...haruslah kan..:)

IkhAnif said...

kuantan..??..teluk cempedak..??dekat dah ngan kmpng saye tuh..hehehehe

IkhAnif said...

btw udah follow kamu..>_<

miSs aMaL said...

eh2.yeke?blhla bwk p jejln.hakhak

Nizam Ijam said...

saya study ktn dulu :)