.geNg cOmeL.

Monday, October 31, 2011

.jawapan untuk "Anda telah di tag".

assalamualaikum...!

happy monday sweety and smarty..!semoga hari ni dijauhkan daripada segala kesulitan ye sebab setiap hari tu adalah anugerah yg amat bermakna kan..:)

pagi ni,sedang aku bekpes dengan biskut tawar cicah tea o ohh nikmatnya sambil buka blog,seorang gadis comel iaitu cik asnie telah tag aku untuk jawab beriban soalan.soalan dye lebih susah daripada soalan final Microeconomy.habis keluar segala peluh jantan perempuan dalam badan aku ni.so,segala urat saraf dalam otak aku telah bekerjasama  bagi menjawab persoalan dye.

ok.jom mulakan sesi soal jawab kita yeah.jangan tukar siaran anda.hakhak


~~~> first thing to do.
  • you must post this rules.
  • each person must post eleven things about themselves in their journal.
  • answer the questions the tagger set for you in the post and create eleven new questions for the people you tagged to answer.
  • you have to choose eleven people to answer and link them on the post
  • no Tag back okeh.

~~~> second thing to do.

11 perkara tentang diri miss amal yang akan dibongkarkan.==.
  1. merupakan anak sulung daripada 5 beradik.
  2. SPM dapat 17A.tipu..6A je.hakhak
  3. currently studying at UiTM Machang of Dip in Banking.
  4. cita-cita nak jadi pensyarah tapi belajar bank. tak kena langsung.uhh
  5. anak jati negeri Cik Siti Wan Kembang a.k.a Kelantan.
  6. teramat suka gila vavis membeli-belah perabis wang hengget.
  7. seorang yang cepat marah tapi cepat jugak sejuk balik.hee..:)
  8. seorang yang mudah memaafkan orang lain. bagus tak saya?==.
  9. sekarang dalam proses belajar memasak.
  10. dilahirkan dalam bulan sepuluh dan berzodiak Libra.
  11. suka tengok ceghita korea.hakhak
~~~> third thing to do.

meh nak jawab soalan daripada cik asnie yang comel nie.

1. kenangan manis korang sepanjang hidup ni.

papa & umi bagi kereta Myvi untuk guna di kampus dan bersosial.hakhak

2. sabun mandi kesukaan.

aiyark!tak ingal lah.tapi suka yang bau manis dan lembut.maybe Dove.

3. ciri-ciri lelaki idaman korang.

ekceli lelaki itu suda da.hikhik.so,apa yang ada pada beliau itulah ciri-ciri lelaki idaman saya.
elok parasnya,elok agamanya dan elok perangainya.

4. permainan zaman kanak2 yg korang rasa still nak main sampai sekarang.

sudah semestinya bola kaki tiga.rindu gila kot nak main balik. :(

5. moto hidup. 

nak senang,senang.nak susah pon senang.so,bersusah untuk senang.

6. belajar atau keje.yang mana korang rasa lagi bez.why?

both of them.dengan belajar akan dapat banyak ilmu dan dengan bekerja akan dapat banyak pengalaman.

7. saiz baju korang.

disebabkan aku montel so saiznya ialah M atau L.

8. perangai buruk korang.

mudah marah.so,jangan cari pasal.hehe

9. korang start minat girl/boy masa umo brape?

soalan cepu mas.hakhak.masa darjah 4 lagi.gatai nak mampos.

10. aktiviti sekolah yang korang paling minat nak join.

aktiviti lasak.contoh mendaki gunung everest ke.teehee.

11. pernah tak korang tampar lelaki atau perempuan.

pernah tampar budak lelaki masa sekolah rendah.
sebab dye cabar aku tampar dye.hambek kau!hakhak

~~~> fourth thing to do.

fuh,penat aku jawab semua soalan maut tu.hakhak.sekarang ambik soalan dari aku pulak.kita tengok sape yang kena.

1. alamat penuh korang.
2. apa nama moyang korang.
3. bila start dating.
4. minat ceghita korea tak?bagi tajuk dengan hero dan heroin sekali.
5. lima orang yang paling korang sayang kat dunia ni.
6. makanan kesukaan korang.
7. hobi di masa lapang.
8. memori manis dan pahit yang tak dapat dilupakan.
9. pernah tak kawan2 atau kekasih khianati korang?macam mana cara atasi.
10.tempat yang paling korang nak pergi.
11. komen tentang blog miss amal.jujur tau.hakhak

random tag ni.so,dipersilakan jawab ye si manis dan si kacak sekalian.:))















11 comments:

Cik tikah said...

tq tag cik tikah :)

miSs aMaL said...

wc...:))

IFA Athirah said...

drjah 4?ambooi.awlnye..haha

miSs aMaL said...

drjh 4 tu minat je..biasalah bdk2.tgk owg encem ckt mulalah.haha

Asnie said...

hehe..seronok dapat kenal ngan miss amal..nampaknye advance pada asnie nie..darjah 4..huhu..ape2 pun thankz ea..=)

azizul said...

aiyark...susahnye soalan..

miSs aMaL said...

asnie : nice to know u too..malulah sal drjh4 tu..hee

azizul : susah ke?hakhak

Ratu Lissa said...

kita lagi awal..darjah satu dah suka kat org, hehe ;p masa tadika tak jumpa ramai laki, bila dah sekolah rendah, baru lah gatal..huhu..

lepas belajar nanti, jadilah pensyarah dalam bidang banking pulak, huhu~

miSs aMaL said...

oo yeke?belaja lelop taw.nt da bsar ckt baru blh kapel2 nh.:)
insyaallah syg..memng hrp dpt jd pnsyrh in bnking..:))

cekelathazel said...

miss amal...
dh jwb soalan awk dh..huhuhu...
http://monsterhazel.blogspot.com/2011/11/alamakkne-tag-ke.html

miSs aMaL said...

oke2..nt sy tgk ea..:)