.geNg cOmeL.

Wednesday, October 5, 2011

.selamat Ulangtahun babe!.

hai readers..

hari ni 5 Oktober 2011 cukup 3 tahun aku berkaseh sayang dengan abe sayang aku.cepat betol masa berlalu.rasa macam baru semalam aku kenal dye.dulu aku ingatkan ni cinta monyet yang cepat datang cepat pergi.tapi aku silap!perhaps,he is my true love.and i realy hope so.. maafla hari ni aku nak berkaseh sayang sikit.==.

motif?saje nak tunjuk kapel rings.:P

secara jujur dan ikhlas dari lubuk hati aku,aku rasa bahagia tahap extravaganza selama aku kenal dye.ada ke bahagia sampai tahap tuh?err..
sebab dye sentiasa ada waktu aku sedih bagai nak rak,waktu aku hepi sampai tak hengat dunia,waktu aku bosan tahap hiperbola,waktu aku down makcik cleaner dekat kampus lebey cun dari aku dan macam2 waktu lagi lah. ohh my tedyybear!=)

dulu,time baru2 kenal kapel cara sembunyi2.mesej pon kena cover2.nak jumpa punyalah susah.yelah nanti mom aku marah.sekolah tak habes lagi dah nak kapel.kang dye suruh aku berlaki terus haru biru hidup aku.eh2 best jugak berlaki awal kot.muahaha 

ni gambar zaman berkaseh sayang secara rahsia.

tapi sekarang mom aku tak bising2 da.da restu dah kot.hahaha.sebab aku pon da habes sekolah da masuk U da pon.abe sayang aku pon tengah study kat UPM sekarang nie..bajet bijak lah kan!booo..
disebabkan dye dok jauh sekarang ni kitorang tak dapat nak celebrate anniversary kitorang.tak boleh nak candle light dinner bagai tuh.takpe,saya tunggu awak balik.

gambo xclearlah.isk3.ilysm!

anyway,aku nak say a million thanks to my abe sayang coz be a good lover since the first we couple till now.saya harap hubungan kita kekal sampai ke jinjang pelamin lepas tu dapat anak2 yg comel macam saya.hahaha..ye2 aku tau aku tengah ,menggatal ni sila tumbuk!dushhh....!

thanks sayang!a big hug for you.:)



5 comments:

Kang Harjho 35 said...

semoga hubungannya bisa langgeng sampai menikah nanti bahkan sampai tua :)

Unknown said...

hopely together till end yer miss Amal..nnty dah jd Mrs Amal jgn xjmput..hehehhee

miSs aMaL said...

kang harjo : trimas mas..:)

adah: tq..op kos lah.:P

awEEN said...

suwwettt bercinta dr zmn skola..kite same la...high 5 sket..hehehe...smuge bahagia =)

miSs aMaL said...

aween: hehe...sama eh?wahh...smga bahagia jgk ek!:)