.geNg cOmeL.

Tuesday, November 1, 2011

.beg idaman abad ini.

assalamualaikum...!

nah,gambar handbag besar gedabak aku kasi tengok.


disebabkan handbag ni lah buat aku angau macam orang gila bayang abad ni.

demm!i'm crazy for this bag.hmmm ==.

ni semua gara-gara aku teman mom aku p Parkson,KB petang tadi.beliau nak beli handbag dengan heels nak pakai untuk dinner malam esok. memang tabiat perabih wang hengget.==.

tetiba aku terpandang area handbag jenama Carlorino dan omg!!wah,ohsemnya beg kaler merah putih ohh memikat hatiku itu.maka dengan sepantas guruh di langit aku berlari-lari anak ke sana.gelojohnya minah ni.lantak.

dan dengan sepantas kiraan 1 hingga 10 jugak aku membelek harga beg tersebut.ooohhhh...RM 459.00 je harga dye.hambek kau!terus berubah wajah kecewa macam kucing keguguran.cuba jugak intai kot-kot ada diskaun 99% ke tapi hampa.

teringat nak bodek papa suh beliau beli tapi takut dipanggil menganiaya bapak pulak.so tak jadi.
kecewa lagi. o,0.



yang ni pom ohsem jugak.kalau tak dapat yang atas tadi dapat yang ni dah kira ok.ada tak sesapa yang nak tolong belikan?sambil gigit-gigit jari. ==. 


yang ni memang dah jadi hak mutlak aku.anak-beranak beg-beg kat atas tu jugak sebab jenama sama.beli pon kat tempat yang sama.tapi harganya taklah semahal yang kat atas sekali tu.dalam RM300 nak
 cecah RM400.mahal i-Phone lagi.hakhak

cis!nampak sangat macam tak bersyukur dengan apa yang ada.

ooh.tidakkk...bukan tak bersyukur tapi sekadar  rasa ingin memliki yang lebih baik.biasalah manusia biasa memang sentiasa nak lebih kan.haih.tak elok tak elok.jangan jadi tamak.==.

p/s : nak bermimpi beg yg ohsem tu jadi milik aku buat selama-lamanya.selamat malam wahai pembaca yang disayangi..:)

8 comments:

fadh leyanie said...

wah..mmg cun beg tu,,harga pun cun...=P

Nazri Razra said...

Beg yag palin atas tu memang cantik wei...

miSs aMaL said...

fadh leyanie : memang2.ngah mnuggu duit jth dr lngt nie.hihik

Nazri Razra : yela mmg cntk.ifrt time tgk trs jth hati..hee

onie said...

carlo rino memang cantik!

miSs aMaL said...

memg.slh stu fav brand.:))

Azhafizah[フィザ] said...

cantiknyer..suke jugak!alahai..RM400 tu..tak berbaloi je rasenye

Syiqin Estrada said...

aww, on the top one sumpa cantik design dia. da la merah! grr, syiqin tgk gambar pon geram. er, serious rm400 something? aii, bercinta lama nak memiliki. haha =.=

miSs aMaL said...

Azhafizah[フィザ] : hurm.kalau rm40 kan baik.hehe

Syikin : tula psl.jom start menabung.haha