.geNg cOmeL.

Tuesday, November 22, 2011

.tahniah Harimau Malaya sungguh hebak.

Assalamualaikum..:)

Ohhh..bagusnya cuaca hari ini.hujan lebat dari pagi tadi sampai sekarang tak henti-henti lagi.sungguh indah apabila dapat bergolek-golek di atas katil sambil makan cokelat Vochelle yang bulat-bulat tu.

nyum nyum sedapnya nyum nyum nyummy..!



semalam mood aku sangat baik sampai tido pun senyum sebab Harimau Malaya dapat mengalahkan Garuda.ternyata pasukan bola sepak Malaysia memang hebak dan walaupun bermain di tempat lawan dengan jumlah penonton mereka mencecah 100 ribu orang namun itu semua tidak menggetarkan pasukan bola sepak kita.

Sesungguhnya Malaysia menang dengan bergaya.aumm aumm!

Memang tak sia-sia aku tengok bola semalam.dahla aku antara orang yang terawal duduk tercongok depan tb kat cafe kolej.sebelum pukul 8.00 malam dah bersedia sambil bergosip serta menunggu dengan sabar.yakin MALAYSIA BOLEHH!!nampak tak betapa semangatnya aku?hakhakhak

Ekceli aku ni  bukan peminat fanatik bola sepak.tapi bila perlawanan melibatkan negeri (KELANTAN) dan negara (MALAYSIA) yang terchenta tetiba datang semangat macam orang kena rasuk.dan apabila masuk gol memang aku akan bersorak terpekik terlolong sampai sakit anak tekak sambil hempuk meja
Tak senonoh betol.lantak!

Nak tau kenapa Malaysia menang wahai bibik-bibik indon?
Team Malaysia ada Khairul Fahmi Che Mat yang CERMAT tangkap bola,
Baddrol Bahtiar yang sentaias BERIKHTIAR jaringkan GOL, 
Asra yang sentiasa MARA ke hadapan, 
Gurusamy yang menjadi GURU kepada pasukan kita, 
Fakri yang memang NGERI, 
paling penting ada ONG KIM SWEE yang mmg ada ONG la..!!

Sama macam orang lain aku pun heran kenapa aku rasa pasukan kita berlawan dengan pasukan barat je.ohh,nak buat macam mana pasukan Indonesia ramai pemain import.satu kenyataan di sini:
Pasukan Malaysia tidak ada seorang pun pemain import.kami semua dari malaysia yang cuma berbilang kaum bermain demi menaikkan nama Malaysia.yeah 1Malaysia sudah terbukti.!



Kepada bibik-bibik, buruh-buruh serta PATI Indonesia sekalian,tak perlulah nak melalak,memaki atau bermogok segala tuh.sebab korang jugak yang akan menyesal.tapi aku heran kenapa Indonesia tak puas hati sangat dengan Malaysia?padahal kerajaan kita yang banyak tolong rakyat mereka.sedarlah sikit wahai rakyat Indonesia sekalian.peace..:)

p/s : bangga menjadi anak Malaysia.yeahhh..:))

7 comments:

Pocket said...

kan, xpahm.
kita bukannya amik tanah diorang pun.
tp arini kat kilang memang org sonok abih.
dok nayang kat operator seberang yg kita menang.

♥Aien Najwa♥ said...

tahniah untuk pasukan malaysia..sy mlm tadi tengok tak lekang dari tempat dudok..haha ! ~~ excited untuk negare..=) Badrol Bakhtiar & Fahmi, terbaik ! ~~

miSs aMaL said...

pocket : tula pasal.haha.wajib tayang tuh.malaysia terbaek!:)

aien najwa : haha samala.p tnds pn secpt mgkin.puas hatilah.malaysia boleh:)

c'axoera said...

tahniah harimau muda!

miSs aMaL said...

yeah..mereka terbaek!:)

Hazmin Hamudin said...

tahniah untuk pasukan harimau muda malaysia..harap dapat kekal kan prestasi menentang syria malam ni...

jom komen sini: Konsert Moovment 2011 Bersama Far East Movement Dan DJ Earworm

miSs aMaL said...

insyaallah..sama2la kte bg sokongan..:)