.geNg cOmeL.

Wednesday, November 9, 2011

.bingung,mana satu harus ku pilih?.

assalamualaikum..:)

hai si dara,mak dara,teruna dan pak teruna sekalian.hakhakhak.apa khabar eh?syok tak raya korban korang semua?

beberapa hari lepas aku dapat satu mesej dari pihak UiTM.ni haa mesejnya :

cilok dari blog syiqin.hee~

aku rasa semua student yang dapat result 3.++ untuk 3 sem berturut-turut akan dapat tawaran ni kan?aku bukan nak kecoh atau berlagak yang aku ni bijak macam si Einstein tuh (sambil hempuk meja).cuma nak tanya pendapat je.

hmmm,agak-agak molek tak program ni? sambil renung anak bulan.o,0

banyak hari dah dok pikir pasal benda nih.whoahh..tekanan!pilihan paling susah abad ini lagi susah daripada buat keputusan nak kawen.eh?==.

ekceli ni baru tawaran je.dapat tu belum pasti lagi.so,apa nak kecoh sangat kan.isi borang je lah dulu.booo~
tapi aku rasa mesti peluang ni dirembat oleh para dekan sekalian.apa sangatla dengan result aku yang cukup-cukup makan ni.tengok sebelah mata je kot.maybe mesin pun ketawakan dengan aku. tetiba emo.wuuu ==.


apa-apa pun tak salah nak cuba nasib kan.alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal ketiak.eh?

aku dah isi dah pun borangnya.dan kos yang aku pilih ialah Ijazah Sarjana Muda Perbankan Islam.senang tak kos ni?ke ada lagi yang lagi senang?hakhakhak.aku ni kalau bab kira-kira ekonomi negara slow sikit.tapi kalau bab mengarang esei berpuluhratusribu patah perkataan tu bakat semulajadi kot.orang cakap lebih kepada otak kanan?eh,otak ada kiri kanan ke?hurmm.

demm!aku patut jadi sasterawan negara.==.

so,aku nak  mintak la sape-sape yang berpengalaman bagi pendapat sikit.sama ada teruskan dengan diploma atau terima tawaran tu pun kalau dapat.senang nak buat perancangan masa depan.mintak jasa baik kalian ye. sambil menggaru kepala yang gatal angkara kelemumur bodoh.




p/s : terpikir nak buat semayang istikarah.==.


7 comments:

Afiq Din said...

apply je...
grad awal, keje awal

miSs aMaL said...

da apply pn..hmm btol jgk tu..tq.:)

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow...follow pakjoe blk tau hahaha

miSs aMaL said...

hee..ok t folo back.tq dtg cni..:)

Unknown said...

actually program nie terpulang pada tuan punya badan.
according to one of the senior yang ambil program nie kata...just kena hard work lah..tak macam waktu dip.
dia ada pro and kontra...
so,pilih apa yang terbaik buat anda..ok??
saya pon dok berfikir lagi nih..=.='

miSs aMaL said...

ooowh...mcm tu eh?hurm,tu la dok pikir jgk..:)

rara said...

Dear. Me apply too! Hehe cant wait for the 'keputusan' mcm tgu keputusan msuk U ok. Hihi. Klau dpat, jom pergi, boleh godek2 shah alam sama2. Hihi eh ritu ade tag taw, xbuat lagi er. Hihi