.geNg cOmeL.

Monday, November 7, 2011

terkena selsema lembu.

assalamualaikum...:)



sedang umat Islam lain syok melantak daging korban di rumah sendiri atau sanak saudara atau sahabat handai,aku hanya tercongok depan laptop sambil menahan sejenis cecair dengan baju  tisu yang keluar daripada hidung tanpa henti.

demm!dah boleh masuk wad kecemasan ni.hakhakhak

habis terbatal hasrat aku nak beraya ke rumah member-member.macam mana nak p kalau asyik hidung dok keluar irama sok sek sok sek buat yang ke 1480 kali?.nampaknya hari ni terpaksa beraya di rumah je lah.wuuu..==.

sekarang ni pun sambil menaip sambil pegang hidung.hidung pun dah jadi merah macam hidung badut.lepas tu tak pasal-pasal bersin.skrin kaptop pun terkana tempiasnya.nampaknya lepas ni kena letak wiper.

ok la,nak taip panjang-panjang pun dah takdak mood.rasa tak larat je.kepala pun rasa pusing macam buat tarian gelek gerudi je. ek eleh bajet macam orang mengandung 12 bulan!eh? ==.




till then.chow..:)

7 comments:

syieda_syaada said...

alohh ciannye..get well soon oke? :)

Jerr said...

hahaha ... makan lembu banyak sangat kot ? :D

miSs aMaL said...

syieda : tq dear..:))

jerr : agaknyalah kot..tak psl2 kan.sob3 ==.

Afiq Din said...

moge cepat sehat....

miSs aMaL said...

hee..tq..:)

blog-tips-kurus said...

sekali sekala kena flu. hidung ok le tu.. :-)

take care. nak petua ke?

miSs aMaL said...

hehe.btol jgk..:)
wah..ad petua ke?ap ye?:))