.geNg cOmeL.

Thursday, November 10, 2011

.naluri keibuan teransang.

assalamualaikum..:)



tajuk macam dah tak sabo nak jadi ibu apa kes?jangan salah paham.naluri keibuan aku memang teransang tapi tak bermakna aku dah tak sabo nak jadi ibu.whoahh..lambat lagi weh.masih muda belia lagi.

masak pon tak lepas lagi,baju pun tunggu cecah bumbung baru nak basuh,bilik pun berhabuk 140 inci dulu baru nak sapu ingat dah layak nak jadi ibu ke?hakhakhak

ekceli semalam aku teman mom aku p baby center dekat area Tesco.masuk je dalam tuh secara automatiknya naluri keibuan aku teransang.alah,normal lah kan kalau pompuan tengok barang-barang baby yang kiut miut macam tuh.

ni beberapa barang yang aku sempat snap.sambil terbayang kalau anak aku nanti mesti comel kalau pakai semua neh.comel macam mama dye lah kan.pangggg!!hakhakhak


rabbit shoes.ooh,kiyut!

 aku suka tengok baby pakai sweater macam ni.menyerlahkan lagi kecomelan budak kecik tuh.


ni dress yg super duper kiut.whoahh..kalau baby aku nanti pakai mesti comel.
tunggu tau my future baby.==.

untungla kaum hawa yang dapat merasai nikmat mengandung dan melahirkan anak yang sempurna dan comel.tapi aku heran ada jugak manusia yang sanggup buang anak.memang tak berperikemanusiaan.dunia..dunia..huh!


p/s : terbayang macam mana wajah anak aku nanti.hakhakhak.;))

2 comments:

Unknown said...

seram ku dgr.. hehe.. tp mmg seyes.. jatuh hati teros ble tgk kasut yg comel mcm rabbit tuh..hehehheehee

miSs aMaL said...

hahak.taw xpe.mmg cml gler.uhh