.geNg cOmeL.

Monday, November 21, 2011

.this is the place is meant to be.

Assalamualaikum..:)

Pagi tadi celik mata je tetiba rasa hairan.kenapa bilik aku nampak lain?kenapa ada katil double decker?kenapa banyak sangat almari kaler oren?kenapa ada manusia lain dalam bilik aku?mana perginya teddybear kesayangan abad ini?kenapa kenapa??sambil genyeh mata dan tampar pipi dengan lembut ==.

Setelah beberapa detik ohh,baru teringat.aku dah berada di kolej kediaman.patutlah badan masih lenguh-lenguh gara-gara memunggah barang-barang yang penuh satu kereta.habis semua barang aku angkut.kalau boleh nak usung dengan almari pakaian serta almari mekap dalam bilik rumah aku.biar cukup lengkap dari pakaian luar dalam dan perhiasan diri segala tuh.ternyata aku memang tak gheti nak bajet-bajet kain baju nih.shame on  me.wuuu~

Btw,senang hati rasanya sebab dapat bilik dan roomates yang sama.demm!kalau aku tahu tak perlulah nak bersusah payah packing dan angkut barang-barang sem lepas.biar je kat situ senang ceghita.hakhakhak

So,bermula hari ini secara rasminya aku ialah seorang pelajar part4 diploma in banking Uitm Machang.whoahh..tinggal lagi dua semester nak habis dip.tolonglah cepat masa berlalu.dah tak sabo nak graduate nih.agak-agak apa perasaanya naik pentas terima segulung diploma?belum PhD lagi tu.mesti bangga mak bapak aku.^^

Semoga Allah permudahkan segala urusan aku.sebab kita hanya merancang tapi DIA yang menentukan.hmmm.

Macam biasa bukak sem je mesti ada azam baru.azam aku sem ni ialah :

Azam tersurat : Nak belajar rajin-rajin sebab nak dapat dekan sem ni.
Azam tersirat : nak dekan sebab nak pergi dinner hotel dengan baju mengerlip
                                                                        terima anugerah ohh ohsemnya.

Azam tersurat : Nak aktif netball sebab nak wakil universiti masuk Karisma.
Azam tersirat : Nak kuruskan badan yang dah bertimbun banyaknya lemak bodoh.

“Eh eh kak macam sama je dengan azam semester2 lepas?”
Tetiba ada budak berani mati menyampuk.

Err..ekceli memang sama cuma tak sempat dilaksanakan pada semester2 lepas.so,ditunda pada semester ini.hakhakhak

Last but not least,selamat datang kepada pelajar-pelajar  baru dan selamat kembali kepada pelajar-pelajar lama.dan selamat belajar dengan gigihnya sampai tumbuh tanduk.


Till then,salam..:")

No comments: